7. nap (Csongrád, pihenőnap)

2009.08.13. 22:46

A pihenőnap „csak” tartalmában különbözött az előző napoktól, így a többek által áhított 8-10 óra körüli ébresztő ábránd maradt csupán. 7:15-kor ébredtünk és átadtuk magunkat az aktív pihenés örömeinek: a szokásos reggeli rutin után (torna, zászlószertartás, reggeli) több mint egy órát játszottuk a tábori játékunkat, amelynek szabályrendszere kissé bonyolult, így annak elmagyarázásra inkább nem vetemednék, de annyi elmondható róla, hogy ha egyszer valaki megérti, akár hosszú órákon át is képes épületeket vásárolni, rombolni, ellenséget elpusztítani, taktikázni, hódítani stb.

Eme érdekes elfoglaltság után azonban még jobban esett a strandolás, felfrissítvén magunkat a nagy melegben.

Ebédelni egy helyi csárdába mentünk, ahol finom halászlével, marhapörkölttel, túróscsuszával vártak bennünket.

Ezt követően már jóllakottan, őrsileg térképeztük fel a várost: néztünk múzeumot, fagyiztunk, Charlie angyalait (Abigéljeit :) ) fotóztunk, egy szóval: kikapcsolódtunk…

Visszatérve szállásunkra a tábortűzi készülődés mellett a kicsik is kipróbálhatták az evezést és a szülők érkezését próbáltuk minél szebbre megtervezni. Közben meglátogatott bennünket a kerület táborozási vezetőtisztje, Felber Dani is (nem kellett messzire mennie, hiszen ő csongrádi…) és még az ÁNTSZ-nél is drákóibb szigorral töltögette négyoldalas kérdőívét, úgyhogy parancsnokunk a könyörgés után a meggyőzés drasztikusabb módját választotta, de megnyugtatásul fontos közölni, hogy csak a fénykép kedvéért. :-)

Fél hétkor meg is érkeztek a családok, akiket kitörő örömmel fogadtak a táborozó gyerekek. :-)

A vacsora elfogyasztása után Ádám Zsófi és Deák Peti szórakoztattak minket egy remek tábortűzzel, majd a zászlószertartásnál Szécsényi Márton jelöltünket avattuk kiscserkésszé. A megható pillanatokat tetézte az elérkezett búcsú ideje: hangos csatakiáltással köszöntünk el a hazatérő szülőktől, testvérektől.

Végül már csak a szokásos őrség-beosztás, illetve vezetőségi megbeszélés maradt hátra, majd a jól megérdemelt alvás.

Pótlandó a tegnapi hiányt, ezúttal sok-sok képet láthat, aki ide kattint.

Peti (Csongrád)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.